Extra wooncomfort voor familie Kardol dankzij zipscreens, knikarmscherm en hordeur

Extra wooncomfort voor familie Kardol dankzij zipscreens, knikarmscherm en hordeur

Bunschoten-Spakenburg

" Wij hebben heel veel plezier van onze zipscreens, rolluiken, het knikarmscherm en de hordeur. Dat wooncomfort gun ik anderen ook! "

Jaren geleden klopte de familie Kardol uit Bunschoten-Spakenburg al eens aan bij Kooloos Zon & Huis om de bovenverdieping van hun woning te voorzien van rolluiken. Toen ze dit jaar de benedenverdieping van hun huis lieten renoveren, hebben ze ook besloten om screens, een nieuwe hordeur en een knikarmscherm te laten plaatsen. Adri Kardol: “De samenwerking met Kooloos is de vorige keer zo goed bevallen, dat ik nu weer direct contact opgenomen heb. De benedenverdieping is voorzien van twee zipscreens, een nieuw knikarmscherm en we hebben de hordeur laten vervangen voor een nieuw exemplaar.” Lees alles over de samenwerking én het resultaat in dit interview.

Geen onverwachte verrassingen, maar deskundig advies

Omdat de familie zo tevreden was over de kwaliteit van de rolluiken op de eerste verdieping, voelden zij zich nu niet genoodzaakt om bij andere partijen offertes op te vragen. “We hebben een afspraak gemaakt in de showroom en zijn daar heel goed geadviseerd”, vertelt Adri. “In de showroom konden we uitvoerig zien hoe de producten eruitzagen én hoe het werkt. Hoe klappen de schermen uit, welke domoticamogelijkheden zijn er en hoe gebruik je dit? Dankzij het deskundige advies van Kooloos Zon & Huis wisten we precies wat we bestelden én kwamen we achteraf niet voor verrassingen te staan. Bij Kooloos doen ze wat ze zeggen en leveren en monteren ze wat ze beloofd hebben. Daar konden we jaren geleden al van op aan en dit keer weer.”

Goede samenwerking dankzij heldere communicatie

“Tijdens het inmeten, kwam Kooloos erachter dat we voor het knikarmscherm een speciale bevestiging nodig hadden”, vervolgt Adri. “Anders kon de muur het niet dragen. Deze werd besteld bij een andere lokale leverancier, maar bij de montage paste het alsnog perfect op het scherm dat Kooloos had geleverd.” Waar Adri heel goed op terugkijkt in samenwerking is de duidelijke en eerlijke communicatie: “Zo werd er bijvoorbeeld duidelijk uitgelegd dat de levertijden langer waren vanwege corona. En toen de producten geleverd waren bij Kooloos, werden we gebeld om een datum in te plannen voor de montage. Op de dag zelf werden de vervangen hordeur en het oude knikarmscherm direct meegenomen. Heel fijn dat wij daar achteraf geen omkijken meer naar hadden.”

Service en kwaliteit gaan bij Kooloos Zon & Huis hand in hand

Nadat de producten geplaatst zijn, wordt er door Kooloos altijd gebeld of alles naar wens is verlopen en of de klant blij is met het resultaat. “Het feit dat de service niet stopt bij plaatsing vind ik heel prettig”, besluit Adri. “Zo hebben we een keer gehad dat een rolluik vastliep. Na een e-mail gestuurd te hebben, stonden ze binnen 24 uur al bij ons op de stoep. En dat terwijl de showroom eigenlijk gesloten was in verband met de bouwvakvakantie. Dankzij deze goede service, de kwaliteit van de producten, de duidelijke communicatie en de klantvriendelijkheid, zou ik Kooloos Zon & Huis zeker aanbevelen binnen ons netwerk. Wij hebben namelijk heel veel plezier van de oplossingen en dat wooncomfort gun ik anderen ook!”

Bent u benieuwd wat onze screens, uitvalschermen of horren voor uw woonplezier kunnen betekenen? Plan een gratis adviesgesprek in, bezoek onze showroom in Bunschoten of neem hier vrijblijvend contact met ons op.

Christiaan helpt u graag verder!

Plan uw gratis

adviesgesprek

arrow